Nu närmar det sig....

tills vi drar iväg på sol semester :D längtar som sjutton...
nu börjar det verkligen kännas att vi ska iväg, var fan 12år sen ja
va utomlands hahaha.... är nog på tiden att åka.
Man längatar ju ännu mer nu när vädret är så ruttet här i
sverige, antingen så regnar det, eller blåser o är allmänt
kallt ute :/ blää... Jaja jag kommer nog fortsätta tjata här på bloggen
om hur mkt ja längtar tills den 19 sept heheh....

Idag har jag faktist inte gjort så mkt, vaknade typ vid 9:30 tiden
av att Sandra ringde. Pratade en liten stund med henne o sen
låg jag o drog mig i sängen ett bra tag :D alltid skönt hehe
Sen har jag väl bara fixat lite små grejer här hemma o sen snackat
ett bra tag i tele med Rosie hehe. Jag o Rosie kan aldrig prata en snabbis
i tele utan det blir jämt minst 1timma som vi pratar ;) mkt o prata om (not) :P
Ska jobba sista dagen idag o sen går jag på helg, åker väl till mormor i
morgon bitti :D nice!

yeye, ska dricka mitt kaffe o snoka runt på internet :D Ha en bra dag!!!

-15dagar kvar :D

    

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjohoo!

Det ar förfarande varmt och det ar helt underbart!

Prıserna tycker jag har gatt upp sen förra aret.

Att ata ute kostar lıka mycket som hemma ı sweden.. sen om dnı vıll handla och sa, försk att pruta sa mycket som möjlıgt! :P jag vaxlade 500 svenaka kr ı Euro. och sen tog jag ut turkıska pengra har ı en bankomat. Du far rakna att 1 lıra ar ungefar 5.50 ı svenska pengra.. =)

a tank snart aker nı ocksa =)

Puss a kram

2008-09-04 @ 18:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0