Måndag..

har vart hemma i 3dagar nu, tiden går otroligt fort :P
Saknar tiden i turkiet redan haha, hade så himla skönt o trevligt :D
Här hemma är väl allt som vanligt, ska försöka ta tag i mitt hem när ja orkar :P
Skulle behöva tvätta så ja ska väl se när det finns nån ledig tid.
Helt sjukt hur lat man hinner bli på 1vecka, där behövde vi ju
varken laga mat, tvätta, städa eller nåt vi bara njöööt ;) får
väl fixa hembiträde :P haha nedå.... Ska plocka lite här hemma sen
är det dags att dra till jobbet.... Ha en trevlig måndag!

Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Marre

jepp nu har jag börjat jobba igen!

och det känns sådär..

längtar bara tillbaka till alanya ;)

aha hon stannade länger hon.. ja hoppas det varit fint väder resten av tiden som hon varit där då..

de hade varit ganska dåligt väder för någon dag sen sa en kompis till mig som bor där.. hehe

vi tog då hur mycket kort som helst nu när vi va ne.. mer än förra året heh e



Puss å kram

2008-09-29 @ 16:07:35
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: Nina

Jodå, allt är bara fint :)

Får se ifall du svarar på mitt sms ikväll hehe

2008-09-29 @ 21:02:03
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0