Måndag...

Och jag ska jobba en dag-tur idag, brukar annars jobba kväll på måndagar
men vi har bytt turerna. Jag gick ju o la mig hyfsat tidigt så när ja vaknade så
kände jag mig pigg o utvildad :) nice. Älsklingen jobbar och en dag-tur idag, så då
blir det väl till att hitta på något o göra sen på eftermiddagen :D
kanske bara är hemma o myser ehehe... Jag jobbar kvällar resten av veckan
och det gör nog han också så det blir perfekt, slipper vi jobba om varandra :P

jaha, ska väl dricka upp mitt te o göra mig klar.....

hörs sen!  Pusss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shulululululululu

haha skönt att du var pigg när du vaknade.. jag gick fan och la mig 21.30 släckte lampan vid 23 och vaknade vid halv 9 tror du jag var pigg så jag sov vidare till 10 haha puss

2008-09-01 @ 10:27:59
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Nina

Då får ni passa på att göra nåt kul, du o Jonas ;)

Inte alltid ni har tid för det hehe

puss

2008-09-01 @ 11:57:51
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0