hallå =)

Jaha, det va ju meningen att jag skulle på en kurs imorse, Men nedå
då hade tydligen min chef sagt fel tid, inte 9:45 utan 09:00.
Jag och en annan tjej satt där o väntade o vid 10-tiden fick vi veta
att kursen hade startat 9, så då får det väl bli en annan gång. Lite
surt att ja fick gå upp tidigt jue...skulle haft sovmorgon annars :P

Så jag åkte hem till Nina istället.. Följde med henne till bvc för det var
dags för Eya att få sprutor :/ stackarn, men hon va jätte duktig o
skrek inte så hemskt länge innan hon somnade...Får hoppas
att hon inte har allt för ont under dagen. Ja o sen åkte ja hem så nu har
ja käkat lite o ska ta mig en kopp kaffe :D åker om typ 45min.

Ha en underbar dag!!   Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0