Goddag ;)

Jaha nu är det bara 1 dag kvar o sen sticker vi =)
Håller på för fullt här hemma med tvätt/städning/packning, men känns
inte som att ja kommer nånstans :P har ingen ork hahah.
Imorgon ska ja till forex på morgonen o växla in pengar, har beställt
turkiska pengar så imorgon före kl 14 skulle ja komma o hämta dom.
Vi kommer nog åka från Örebro typ vi 17.30 tror ja så ja har ju hela
förmiddagen till att fixa det sista. Skulle behöva åka iväg o handla lite smått
som vi ska ha med, kanske gör det senare eller imorgon bitti.

Igår kväll så kom Rosie hem till mig. Vi tog det lugnt o snackade om allt
mellan himmel o jord :P kommer ju träffas under veckan när vi e i Turkiet oxå ;)
Jag skulle egentligen åkt hem till Sandra nu på dagen för att skriva ut lite papper
men hon är ju så jäkla sjuk den stackaren så vi tar nog det imorgon, har ingen
lust att bli smittat haha. Ska forstätta här hemma nu så ja blir klar nångång...
Ha en bra dag! Puss o Kraaam

 haha, jag med Sandra´s hund i handväskan :P

Kommentarer
Postat av: Marre

ha det så jäkla bra där nere nu och ta en drink för mig med ;)

du får berätta allt sen när du kommer hem hur skoj ni haft de=)



Puss å kram

2008-09-18 @ 20:26:29
URL: http://marielouice.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha fan va ful du är som lagt upp bilden på maja i handväskan =) Hoppas ni har kul i turkland hihi ses när du kommer hem

FUCK YOU PUSS & KRAM

2008-09-20 @ 21:02:04
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0