God natt..eller nåt...

Jag ska snart gå o lägga mig för lite skönhetssömn :P
När ja kom hem från jobbet ikväll så började jag att bada mina hundar,
är såååå jäkla jobbig +  att det gör skit ont i ryggen :/ men men  nu är dom
rena o fina.. o luktar gott också. Skulle egentligen ha träffat Sally idag men
vi sa båda två att det blir så sent så hon kommer förbi mig imorgon förmiddag
på lite snabb fika....trevligt det där :D

Redan snart onsdag, tycker verkligen att dagarna går så fort.
Känns inte som att man hinner med, är ju också redan september månad,
Tänk att om bara 3månader så är det jul ??! haha det känns som att
året bara blir kortare o kortare... lite skumt det där....

jaja ska inte snacka mer skit nu... sov gott, vakna torrt!!


                                    Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0