Tröttis :(

Japps, börjar bli lite väl trött nu känner ja.
Idag så jobbade jag en dag-tur, sen efter det så åkte ja hem till
Sofie o drack lite kaffe :) Drog sen med henne till sagoslottet, där
de hyr ut maskerad kläder. Tvingade Sofie att försöka hitta nåt skoj
tills helgen eftersom hon inte va så sugen först på att komma till festen.
Men jag lyckades allt övertala henne :D Jag säger bara HAHAHA va hennes
dräkt va cool, hon ska vara en gris hahaha skrattade ihjäl mig när hon stog
o provade kläderna :D bäst! Efter det så drog vi hem till mig och fikade lite mer ;)
Satt o diskuterade lite om hur hon ska sminka sin pojkvän, han skall vara
utkädd till en pumpa, hon bokade dräkten utan att han visste de :D hihihih
Men den dräkten va också jäkligt fräck =)
Sen drog Sofie hem o då kom Linda till mig istället, haha snacka om att vara
sällskaps sjuk :P Hon åkte typ nyss hem så hon blev här ett bra tag, vi kollade
på Desperate Housewives och snacka en massa skit :) trevligt trevligt!

Nu säger jag godnatt!  Puss /Pee

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej söt!

Skulle vi träffas imorgon?

Puss!

2008-10-29 @ 14:13:59
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0