Tjenis :D

Nu sitter jag och Rosie hos mig och förbereder lite grejer inför våran
utstyrsel :) fyfan vilket jobb det har vart kan jag säga, men nu ser det ljust ut
hahah... kommer nog bli skita bra till slut.

Imorse så åkte ja till Jonas syster för att sitta barnvakt en lite stund,
var bara inne med barnen eftersom dom båda två är sjuka :/ Men vi hade skoj
ändå.. Lekte en massa o glodde på bollibompa hahah...
Sen så åkte jag och hämtade Rosie och vi begav oss hem till Nina, och sen
åkte vi till marieberg en sväng. Kollade runt lite o käkade lunch ;) mysigt!
Sen hängde vi hemma hos Nina, hon gjorde blåbärspaj till oss, så snällt av dig!
Det va super gott! Sen åkte jag och Rosie vidare hem till henne.. Hon skulle diska
o fixa lite med tvätt. Hon tog med lite tvätt hem till mig så nu håller vi på o tvättar
lite tillsammans :D alltid skoj o ha sällskap i tvättstugan :P hahah.
Kommer lägga upp lite bilder från idag, men det blir nog imorgon haha
orkar inte fixa med kameran nu.

Godnatt på er!! Pusss o Kraam


Kommentarer
Postat av: rosie

shooo;) FETT MED GRYMMA VI ÄR PÅ O GREJA HAHAHA

2008-10-31 @ 02:02:22
URL: http://rosieelia.blogg.se/
Postat av: Marre

gå in på min blogg och sen går du ner lite..

vi har gick en lista där som du ska rösat på vad det är för något.. du kan vinna en trisslott ;)

Puss hej

2008-10-31 @ 09:43:25
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0