Onsdags kväll....

Ikväll så var Rosie hos mig en stund =) hade vårat fika som vanligt :P
pratade om allt mellan himmel o jord haha... blir alltid nåt roligt samtals ämne.
kvällens samtals ämne handlade om våran uppväxt, hur vi har haft det som barn osv..
Nu när jag tänker tillbaka hur jag har haft det som liten så är jag väldigt
nöjd med min uppväxt och hur jag har blivit uppfostrad. Jag har alltid haft mina
föräldrar vid min sida i både vått o torrt och kännt att dom fanns där för mig om
det var något, exakt en sån uppväxt som jag skulle vilja ge mina barn sen.
Det är alltid lite roligt o snacka gamla minnen ;)

Sen när Rosie drog hem så badade jag Hera. Albin blev badad i helgen så nu
var det hennes tur, hon älskar ju att bada så hon njöt varje minut :P
Fast det bästa hon vet är att bli torkad med handuken. Då lägger hon sig o verkligen
rullar in sig i handuken hehe så söt min lilla bebis <3
Imorgon är jag ledig så på förmiddag ska jag o Rosie iväg till ett ställe där man kan
hyra maskerad dräkter, hoppas på att hitta nåt coolt till halloween :D
Men nu ska jag gå o bädda rent i sängen och sen ska jag glo lite på tv.

Sov så gött allihopa!  Love /Pe


           

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha fan va bra den där bilden är på båda två när de har huvudena på golvet ;) Så söta!

2008-10-23 @ 16:16:19
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0