God kväll :D

Yes, idag så har jag o Sandra vart en sväng hemma hos Nina ;)
Vi fikade o bara tog det lugnt, skönt det också hehe. Sen följde Sandra med hem
till mig en stund. haha fyfan vad roligt vi hade :P körde lite "flyga i sängen"
då den ena ska ligga och lyfta upp den andra med benen så då blir det ju som
att man flyger i luften hahah typiskt sånt vi alltid gjorde när vi var små, men
jäkligt skoj var det :D vi var verkligen på crazy humör idag hehehe.
Nu har jag gjort i ordning alla tvätt påsar så då är det bara att kila ner i
tvätt-stugan imorgon vid 10-tiden. Så nu ska jag faktist gå o lägga mig,
känner att jag är lite små trött så jag hoppas ja kan somna ganska snart :D
skönhetsömn you know :P hahah

Sov gott!! Pusss


Kommentarer
Postat av: rosie

hellooo... nee är fan inte bättre, kanske om ett par dagar:( vet inte riktigt vad jag ska vara än! antagligen något av det jag nämde här omdagen, om jag inte kommer på något annat. Har du bestämt dig? fixa med biljetterna innan det är försent ahah:P hihi puss på dig

2008-10-22 @ 02:44:01
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0