Min dag..

Hej allihopa! :)

Idag har jag haft besök av Sandra och Linda. Dom kom till mig vid halv 3
och åkte hem för typ 1timma sen :) Vi har bara tagit det lugnt med fika o snack.
Har även tvättat så äntligen har jag det gjort :P känns såå skönt när allt är tvättat.
Ja, det är väl det som jag har roat mig med denna dag.
Usch nu känner jag att jag kanske har en förkylning på g :/ har skit ont i halsen
och lite snuvig.. buhuu :( hahah... Ska lägga mig i ett varmt bad nu o sen blir det
en film tror ja...

Säger godnatt nu, blir nog inget mer inlägg ikväll... sov så gott!

Pussar o Kramar // Pe


Kommentarer
Postat av: Nina

Ok..

Ne har inte gjort mycket.. Bara suttit hemma och lagat mat och bakat bröd :) hemmafrugan hehe



Sov gott! Puss!

2008-11-17 @ 22:59:23
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: rosie

God natt sötnos... sj ska jag vara vaken o plugga ett tag till :(

2008-11-18 @ 01:17:00
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0