Kväller....

Usch vad jag har vart seg idag, hm undra varför :P hahah
Igår så var vi ju på halloween fest hemma hos Linda. Jag och Rosie
fixade oss hemma hos mig, trodde det skulle vara svårt att sminka sig som
killarna i kiss men det var ganska så lätt ;) och vi vart super nöjda!
När vi kom till festen så var de flesta redan där, när vi kom in så smög
vi oss upp till övervåningen när de andra satt o så gjorde vi en klockren
entré vi sprang rätt in i rummet med tungorna framme. Haha det va många
som inte kände igen oss och visste verkligen inte vilka vi va hahah snacka om att
vara bra utklädda :D Både ja o Rosie va helt galna under kvällen så det är ju ett bevis
på att vi levde upp till våra karaktärer hehe. Sen när det var dags att åka hem
så kom älsklingen och hämtade upp mig. Shit vad han garvade ihjäl sig, han tog en
massa kort o filmade mig. Han sa hela tiden( faaan du ser ju för fan ut som han i kiss)
HAHA. Nu ligger ja här i sängen med min kära dator, ska kolla på en film som jag
har laddat ner. Det blir Ariel´s beginning :D älskade ju sjöjungfrun när ja va liten så
det ska bli skoj o se den.

Hörs mer imorgon!  Godnatt & sov så gott...  Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0