Full rulle...

Dåligt uppdaterat av mig :P

Idag träffade jag två kompisar som jag inte har träffat på väldigt länge.
En av dom fick nyligen en bebis som jag fick se för första gången =)
Var väldigt skoj och vi pratade om en massa, ska försöka ses lite oftare nu.
Efter det så åkte ja hem o lagade lite mat till mig och babe.
Sen åkte jag och Linda hem till Nina, Rosie kom också dit lite senare.
Vi fikade o snacka som vanligt :D men ändå så skojsig <3

Nu ska jag gå o lägga mig, måste tvinga mig själv till sömns eftersom jag
har vart vaken halva nätter nu när jag har vart ledig så jag e pigg nu, inte bra!
Jaja, inte så mkt annat som har hänt så jag säger godnatt haha

Puss & Kraam

Kommentarer
Postat av: Sandra

tja jobbar du idag? Om du vill så kan du väl slå en pling :P puss

2008-11-08 @ 09:54:17
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Marre

hej! ja men hör med sandra du, de skulle då bli rikigt roligt. de blir iag utgång på lördagen, ev på fredagen också.. får se..

här är det bara bra annars. ska jobba hela helgen nu. hoppas den går fort bara.

hur är de med dig då?

de är bara att höra av sig sen =)



Puss å kram

2008-11-08 @ 10:30:11
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0