Torsdag....

Var ett tag sedan jag skrev sist hehe.. har haft mkt o göra så jag har inte haft tid att sitta vid datorn...

Det har väl ändå inte hänt så mkt roligt dom här dagarna... har mest jobbat o tagit det lugnt... Jonas var i väg o köpte nya bilen i måndags..är jätte nöjd, den är såå skön o köra hihi det blev en bmw 525 kombi...
O i går var jag barnvakt till jonas systers två barn från 07:00 till ca 13:00 sen åkte ja o jobbba kl 16... o när ja kom hem från jobbet så tralla ja ner till tvättstugan.. Vid 02:00 slänge ja in sista tvätten i torkskåpet, skulle gå ner o hämta tvätten typ efter 45min MEN jag somnade o vaknade 04:45 haha så typiskt... Så då var det bara att gå ner o hämta alla kläder o försöka lägga sig igen. Jag var ju as pigg men somnade iallafall...Så nu är iallafall allt fixat här hemma så nu behöver jag inte göra nåt här hemma under helgen, förutom att diska då :/

Idag så åkte jag, Linda o Rosie hem till Cissi...var där o hjälpte henne lite i nya lägenheten...sen var ja tvungen o åka hem till hundarna.
Så nu sitter ja här o väntar på Linda o Rosie..Dom åkte hem till Linda för att lämna Bastian. Får se va vi ska hitta på nu..


Ha en skön kväll!! / Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0