Tisdag...

Jobbade dag-tur idag...nice
Sen åkte ja hem o lagade lite lunch o fixa lite små grejer här hemma... Sen vid 15.30 så åkte jag, Linda o Bastian hem till Sofie o fikade en stund, var trevligt fast vi alla va nog lite små trötta haha vart inte sååå mkt prat som det brukar bli :P  Efter det så lämnade ja Linda på stan o åkte vidare hem, jag skulle ut en sväng med hundarna. Plockade upp Linda på stan igen o sen åkte vi för att hämta upp Beri, Vi begav oss hem till Nina =) Sally kom också förbi...vi hade förjävla skoj hela kvällen...Vi fulade oss hela tiden o hade svin kul...måste vi göra om snart igen =)


Ne, nu ska jag sova...Jobbar kväll imorgon så jag har ju lite sov morgon iallafall =)

Sov så gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0