La La Laaaa

TJohoo =)
vilken kanon dag.... vädret är underbart o humöret e på topp, kan det bli bättre? ;)
Har suttit på balkongen typ hela morgonen med kaffet i handen hahaha.... ska ju jobba ikväll så då blir jag hemma nu på förmiddagen o ska bara njuta av allt som är bra =)
Jonas sussar fortfarande, han slutatade 6 imorse, hoppas han inte vaknar av min musik hihih...Ska nog väcka honom om ca 1timma, han skulle iväg till en kompis o fixa lite på hans hus. 
Ska försöka dra med min bror till Sthlm här snart, måste åka o shopppaaaa =) vill även göra min piercing, men får se hur det blir...min bror är inte så förtjust i att jag ska göra sån hahaha....Vill också tatuera mej igen....faan kommer ju se ut som fan när jag är klar med alla tatueringar ja vill ha.... Det stämmer verkligen som de flesta säger : har man en gång tatuerat sig så blir det bara fler o fler... men men snyggt äre så däså ;)


Yep, nu ska ja fixa lite här hemma o snart ringer Sofie igen heheh vi pratar i tele HELA dagar hahaha....hon jobbar ju också kväll så vi har ju några timmar på oss att prata :P


SeeYa

Kommentarer
Postat av: Nina

Aa, visst är det skönt! Hoppas du har haft en bra dag nu innan jobbet ;)

2008-05-07 @ 15:26:21
URL: http://ninac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0