...............


Vaknade imorse o va super pigg, snackade med Sofie en halv timma tror jag.
Tur att jag har henne som ringer o väcker mig på morgonen :D hihi tack!
Känns helt ok att jobba denna helg, verkar ändå inte vara nåt speciellt som händer o dom jag är och jobbar hos hittar alltid på roliga saker som vi gör på helgerna...kanske ska till Lindesberg nåndag i helgen, det finns tydligen en jätte fin park där man kan gå runt o köpa glass o bara njuta av det häääärliga vädret =)

Slutar 22:30 ikväll, får se va man kan hitta på då ;)


Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Har hört att det blir sämre väder fr.o.m måndag så passa på och köp glass och njut! ;)

2008-05-09 @ 15:38:36
URL: http://ninac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0