Uppdatering..

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev igen..sitter inte vid datorn så ofta nu förtiden :P

Tisdagen den 10/6 fick en av mina bästa kompisar en dotter, en jäääätte söt liten flicka vid namnet Eya.
Kan tänka mig vilken lycka det är att få ett eget barn....all lycka till er!!

Annars har det inte hänt så mkt, jobbat o vart med kompisarna...synd bara att det har vart så dåligt väder de senaste dagarna, vill ju vara ute o sola o bara slappa :D

Har ikväll jobbat mitt sista pass o nu är jag ledig i helgen, ska väl ut på lördag o på söndag blir det barn-kalas, stora Bastian blir ett helt år =) tänk så fort det går....han e så underbar den lilla prinsen...



vad händer i helgen för er alla andra då?


trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0