Semestern är nu över :/

Jahapp då ska man börja jobba imorgon igen. Känns lite surt eftersom Jonas har semester i ytterligare 2veckor,
vill hellre vara hemma med honom ju =) hehe.
Men har ändå hunnit göra massssa roliga saker så jag är väldigt nöjd ;)

Idag så åkte jag o Sandra ut till pölarna (ett badställe) för att ta oss ett dopp. MEN självklart så började det regna när vi var på väg dit :/ misslyckat haha nedå vi åkte ändå dit o satte oss på våran strand filt o käkade goda mackor som sandra fixade, mycket gott!
Sen åkte vi hem till mig för att ta en kopp kaffe :D
O efter det så körde vi hem till Sandras mamma o drog med henne ut på en restaurang o åt jätte god mat, var trevligt

Sen när vi var klara där så åkte vi vidre hem till Nina för en snabb titt =) lilla söta Eya var ju vaken så vi fick ju träffa henne också, var ett tag sen o bebisar växer ju som attans hahaha.... får bli en längre titt en annan dag då det inte blir så sent....
Och nu är ja hemma o har diskat, bädda rent i sängen, vattnat blommorna o små plockat lite. Så nu ska jag hoppa in i duschen o gå o lägga mig o sova gott inför arbetsdagen imorgon...



Sov gott kära folk! <3                 Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0