Yes!

Nu är det snart läggdags känner jag :P

Idag har det varit full fart hela dagen hehe, jag åkte hem till Nina på en
snabb fika efter jobbet. Sen så åkte ja hem o fixa lite smått o gott, och efter ett tag
så kom Nina och Eya hem till mig på besök haha. Hon tyckter det var så längesen
hon var här, o självklart är det ju alltid skoj med trevligt besök. Vi satt o tittade på
en massa kort som jag har på datorn från turkiet, fester och våra lodis-kvällar
hemma hos Nina heheh :D Sen efter en liten stund så dök Linda också upp hos mig ;)
Vi lekte lite med Eya tills det vart dags för dom att åka hem.
Och precis när dom skulle gå så kom Sandra hahah
så idag har vi träffats på löpande band. Men det har varit en jätte trevlig dag......
tack mina sötnosar!


imorgon förmiddag ska
jag roa mig med att tvätta :/
sen på eftermiddagen ska jag jobba lite.. :)

Godnatt/ Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0