Vaken sent idag också...

ovanligt? eh ne heheh.
Idag så jobbade jag en dag-tur. Efter det så åkte jag hem
och fixade lite mat, den blev suuuper god =) åt så jag höll på
att spricka, är fortfarande propp mätt. Det blev kyckling filé
med ost & bacon fyllning fast på ett annorlunda vis, ett recept som
min älskling har mixat ihop ;) Imorgon förmiddag ska jag städa lite
här hemma hade jag tänkt om jag nu orkar :P skulle behöva tvätta men
ALLA tvättider är upptagna heeela veckan :/ så jag får nog gå ner och tvätta
imorgon natt kanske... beror på hur trött jag är.

Till något helt annat, Jag är så stolt över min kära pappa
som har kämpat så mycket med att gå ner i vikt. Han har dom
senaste åren viljat gått ner i vikt men inte lyckats så bra. Men nu i
augusti så fick dom på hans jobb ett erbjudande att gå med i en vikt-klubb
där de har fått information om hur man ska äta och motionera bättre.
Han har lyckats så himla bra dom här 4månaderna och redan gått ner 15kg.
Nu ser man hur bra han mår <3

Det gick tyvärr inte att blogga inatt så detta inlägg är från igår :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men det är ju så!!

2008-12-30 @ 14:13:21
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/
Postat av: Bee

va? har jonas mixat ihop ett recept? haha trodde inte han kunde laga mat..trodde han ba stöka till hemma sóm min kära lortgris..karlar haha

2008-12-31 @ 01:10:24
URL: http://beeparsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0