Sliten men pigg..

Har inte haft någon lust till att blogga idag :/
Tänkte att jag iallafall kunde skriva lite kort om gårdagens
utgång. Tjejerna kom till mig vid 7-tiden, vi satte igång med
att festa för fullt :D var en jäkla skoj förfest och alla var verkligen
på hugget. Vi tog sen en taxi in till stan, gick in på klaras.
Det var inte så många man kände men ändå så hade vi skoj
och vi dansa på hela natten ;) tiden går så förbannat fort haha
känns som att man precis har kommit dit när det är dags att
åka hem igen. Imorse hade jag inte någon baksmälla som tur var,
Jag gjorde iordning en julskinka och kokade upp risgrynsgröt.
Mamma, pappa, brosan + hans tjej kom förbi och åt lite kvällsmat
med oss och "firade" tredje advent.. var hur mysigt som helst <3
Ska lägga upp lite bilder från gårdagen imorgon, orkar inte fixa med
det nu.. jag måste gå o lägga mig och försöka somna, är ju svin pigg nu
vilket inte är så bra :P tur att jag jobbar kväll imorgon.

Sov så gott! Puss o Kraamm

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag såg att du deltog i tävlingen om en systemkamera nyligen och tänkte därför tipsa dig om att jag själv delar ut en Nikon D60 nu, till ett värde av 5000 kronor. Det enda man måste göra är att länka till mig.



Länk: omdigitalkameror.se/vinn-en-nikon-systemkamera



Tyvärr lyckades jag inte hitta någon kontaktadress, så jag valde att skriva en kommentar om det. Se det som ett personligt meddelande och absolut inget du behöver visa upp för dina besökare.

2008-12-15 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0