Shululu =)

Yepp, nu sitter jag hemma hos mina föräldrar =)
Skulle hjälpa mamma med några grejer. Idag har
jag inte gjort så mkt, varit på jobbet bara. Ska iväg
imorgon en snabbis och handla lite hade jag tänkt,
jag jobbar ju eftermiddag så jag ska iväg tidigt. Shit
fattar forfarande inte att det är julafton redan på onsdag?!
Kommer ihåg när jag var liten, hur mycket man verkligen
längtade efter den stora dagen =) kunde knappt sova dagen
innan för det var ju spännande med alla julklappar. vi har alltid
haft överdrivet mycket julklappar till varandra i familjen, och
även fast jag och min bror nu är "vuxna" så får vi fortfarande
lika många haha vi säger varje år att vi bara ska köpa typ 2
paket var men ändå sitter vi i mormors tv-rum och trängs för
att vi inte får plats att sitta någonstans tack vare alla paket.
Jaja, nog babblat om julafton hehe. Jag längtar mer tills nyår,
kommer nog bli en lyckad kväll :)

ska vara lite social med mamma nu, ha det så bra!
Puss o Kraaam

Kommentarer
Postat av: Bee

haha jävla alkis längtar till nyår..vi vet juh hur de komme gå du komme säkert däcka innan kvällen börjat =P när ska ni komma till mej igen då? ni får komma på antingen din lr rosie födelsedag =)) de hade vart något

2008-12-22 @ 03:31:34
Postat av: Bee

hmm skumt skrev precis en kommentar här men verkar inte som de sparades men aja skriver igen då =))

de va länge sen vi firade nyår ihop sist hade vi juh skit kul till skillnad från året innan då du fick psykos lr nåt o stack hahaha va ska ni göra i år då? du o flickorna? har du hittat något fint du ska ha på dej? kolla asos jag har sett massa gööörr snygga klänningar ;)

när kommer ni till mej då? får fira dej lr rosie här (födelsedagar menar jag då). hade vart göörr kul =)) puss

2008-12-22 @ 03:41:41
Postat av: Bee

nu har jag skaffat mej en egen blogg =)) lika bra typ hehehe jag tror allafall att jag har gjort rätt får se imorgon natt då förväntar jag mej att ni vart inne =)) beeparsa.blogg.se heter jag allafall =))

2008-12-22 @ 04:38:12
Postat av: Nina

Har ni hittat på nåt att göra på nyår nu? Puss

2008-12-22 @ 10:07:09
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0