Good Night everyone :)

Kom hem från jobbet och sen så satte jag igång och fixade lite
här hemma med disk o annat skit... Men nu ser det fint ut här hemma igen :D
Ska hoppa in i duschen nu och sen ska jag sova. Måste orka upp
imorgon eftersom jag har tvättid 07:00 :/ blev ju inget tvättat idag.
Sen vid 11-tiden ska Sofie följa med mig, jag ska få vaccin mot influensan
kommer säkert svimma när dom sticker mig i armen :P haha nedå.
Får se sen vad dagen bjuder på...kanske ska baka med Sally? får se.

Sov gott iallafall! Puss o Kraaam

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas vaccinet inte gjorde för ont!! ;) PUSS PÅ DET ONDA! hihi

2008-12-04 @ 12:54:46
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0