Godmorgon!

Sitter här med mitt älskade kaffe och bara myser :)
Vaknade tidigare än vad jag skulle och var jätte pigg,
såna mornar gillar vi ;) Sen på eftermiddagen ska jag nog
iväg till marieberg och jaga lite julklappar, får hoppas att ja
kan hitta några, är helt slut på ideér :/
Tänkte även att jag ska försöka komma på lite jul-rim
till de julklappar jag ska köpa, blir lite skojsigar då :P haha.

Nehe, nu ska jag fixa det sista o sen göra mig själv redo
för att åka till jobbet. Hoppas ni får en kanon tisdag!

Puss o Kram/ Petra

Kommentarer
Postat av: rosie

hahah jobbigt ellerhur :P nee nu ska jag till skolan... hörs puss apa:)

2008-12-16 @ 07:35:27
URL: http://rosieelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0