God dagens gott folk!

Idag har jag sovit ut vill jag lova hehe. Jag och Jonas var ute
på prommenad vid 5 imorse, tog ca 1timma att gå. Sen när vi
kom hem så var jag super pigg, fast jag gick och la mig kl 3 inatt.
Men jag gick iallafall och la mig igen för annars hade jag nog varit
död vid den här tiden ;P Men alltid när jag går och lägger mig
sådär på morgonen  så sover jag fööör länge, men ibland behövs det.
Idag ska jag jobba en kvällstur, sen är jag ledig torsdag-söndag.
Då ska försöka hinna med att baka lite lussebullar och fixa några
jul-kort också. Får se om jag ska åka hem till Sandra en sväng
ikväll, hennes kära hund gick bort igår :( tycker så synd om henne
för jag vet själv hur det känns.

Ha en bra dag! Pussss

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja visst är hon hihi

2008-12-11 @ 23:49:38
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0