Dags för ett nytt inlägg kanske?

Hur mycket jag än säger att jag ska försöka hålla bloggen
uppdaterad så lyckas jag ändå glömma att skriva :/ skärpning.
Jo, i torsdags så var ju jag och Sandra bjudna på julbord, vi
hade fakstist en lyckad kväll, det ända tråkiga var ju att dom
spelade dansband och därför drog vi vidare till en annan krog
där vi hade skit skoj :) var dock jätte sliten på fredagen när ja
vaknade haha men det är smällen man får ta sådär dagen efter.
I helgen har det varit lugnt, bara jobbat och sen varit hemma.
Ska väl iväg på måndag förmiddag innan jobbet och fixa dom
sista julklapparna. Usch det kommer garanterat vara proppat
med folk i alla affärer :/ men men.

Nehe nu ropar gubben, han vill att jag ska komma o lägga mig haha
ska ju upp o jobba imorgon så det är dags för mig att sova.
Sov så gott!  Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0