Onsdag idag...

O jag jobbar ikväll, kändes skönt med lite sovmorgon ;)
I går kväll så började jag att röja undan en massa skit här hemma som jag o S ska åka med till tippen imorgon.
Vart såå snyggt här hemma igen =) så nu ser det inte ut som en enda stor röra :P
Blir väl inget speciellt nu på förmiddagen , ska mest ta det lugnt...

Sofie kom in på msn o började skicka över en massa gamla kort på mig o de andra tjejerna, ska lägga in två bilder här på bloggen då jag var svart hårig haha...men bra vart dom iallafall :P

Ha en kanon dag!!! =)





Kommentarer
Postat av: Marre

Ja shiit vad jag längtar.. nu är det nära!

Säg till när du är i Mora nästa gång sen så kan vi ta en fika eller nå.. iaf ses ;)

de va ett tag sen nu! fast de blir ju efter att vi båda har kommit hem från Turkiet =)



hur är de med dig då?

Puss å kram

2008-08-13 @ 16:48:27
URL: http://marielouice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0