Lägg dags...

Tänkte bara skriva lite här på bloggen innan ja går o lägger mig.

Idag har jag bara tagit det lugnt, Sally åkte hemifrån mig vid halv 3 och
då satte jag igång med lite städning. Torkade o skrubba rent heela köket,
så nu är det fint o rent där ;) Gick o la mig i sängen med Jonas för att vi skulle "vila"
men självklart så somnade jag. Sov väl typ 2 timmar tror ja hehe sen drog jag o
älsklingen upp på stan o käkade lite mat. Såå mysigt vi hade :D  J är sååå gullig,
säger så mkt fint till mig så jag blir helt lycklig ;)
älskar honom otroligt mycket!!!

Jaha dags o försöka sova lite, är jätte trött nu så jag borde somna på en gång =)

förresten, nån som kan rekomendera nån snygg jacka till höst? MÅSTE hitta en snart,
jag beställde en från Ellos men det är leverans den 10nov :/ vill ju ha en nuu.


GODNATT!!    Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tja snorunge allt bra!!!

Kolla min blogg jag har äntligen uppdaterat haha värsta böckerna hahaha.. Hörs imorron fuck you

2008-08-25 @ 22:53:30
URL: http://sandrasvanborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0