Hej på dig! ;)

Sitter här framför datorn o käkar pringles :D göttans...
Ska alldeles strax gå o lägga mig o kolla lite tv men tänkte sitta en liten stund vid datorn först.



Nu börjar det verkligen kännas att det närmar sig tills vi åker till Turkiet, åker den 19 sept så det är väl ca 7 veckor kvar men ändå haha. Längtar sååå mkt ska verkligen bli en upplevelse. Ska ockå bli heelt underbart att få tillbringa 1 hel vecka med min älskling utan hundar o allt annat att tänka på. Då har vi ialf några dagar för os själva så det ska bli fantastiskt! =) Både jag o J måste iväg o förnya våra pass, får försöka göra det nu i veckan så vi har det färdigt.

Nu ligger mina små bebisar vid mina fötter o snarkar dom är jätte trötta, så jag ska väl ta med mig dom in på rummet så vi kan lägga oss o sova.  

                                                                God Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0