He Heeyyy =)

Godmorgon allihopa! =)
Ska bege mig till jobbet nu, men tänkte skriva lite i bloggen ialf :P
 
Igår så jobbade jag till 22:30 o då kom mamma o hämtade mig. Jonas hade åkt iväg
men sina kompisar för att hämta en cross så han hade stallt bilen hos mina päron.
Jag följde med mamma hem till dom o hämtade bilen. Sen åkte ja vidare hem till
Sandra för att fika lite :D Vi käkade kex med massa goda ostar, mumma!
Träffade min bror på vägen hem så vi utanför max o pratade lite.
Det var ett stort bråk där utanför som vi stod o tittade på, haha va mobbade
vissa människor är, plz väx upp!
Där var även Rosie =) helt oväntat haha o så träffade jag på en annan gammal
kompis också, skojsigt....
Sen åkte ja hem o la mig i sängen, somnade väl runt 4:30 nångång... O nu sitter
jag här o är super pigg :D bra jobbat!


Ha en underbar dag!!! Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0