en skön helg....

Jag och Jonas bestämde oss i onsdags natt för att åka upp till mormor =)
Vi åkte från Örebro typ vid 3-tiden o var framme i särna ca 08:30. Vi skulle egentligen åkt på torsdagen men Jonas ville hellre åka på natten, gick faktist bra o jag lyckades hålla mig vaken :P

Så vi har tillbringat helgen i dalarna o bara njutit o haft det helt underbart ;) vi hade också tur med vädret så det var ganska fint hela tiden...

Igår kväll kom vi hem till tråkiga Örebro igen eftersom vi båda jobbar idag,  jag ska åka till jobbet om typ 1timma.
Får se vad som händer under veckan e ju ledig torsdag o fredag :D


PUSS&KRAM


Kommentarer
Postat av: Nina

Va skönt :D

Vi får träffas nu i veckan. Vi kan göra nåt kul på torsdag om du vill? Marieberg eller nåt ;)

Puss!

2008-08-11 @ 21:24:36
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0