Dålig uppdatering...

Har faktist inte suttit vid datorn så mkt de senaste dagarna, busy woman :P

Har jobbat hela helgen så det har inte blivit så mkt annat. Igår så var jag på
akuten från typ 23:45 till 04.30.  Åkte dit med pappa som hade bröst smärtor :(
Men som tur var det ingen hjärtinfarkt. Han hade högt blodtryck och extra hjärtslag,
De skulle skicka en remiss till hans vårdcentral så de kan undersöka honom
mer grundligt. Får hoppas att det blir bättre... Jag var såååå trött igår så ja höll på
att svimma hahah både jag och pappa satt o sov i vårt väntrum när vi väntade på att
läkaren skulle komma. Hatar att åka till akuten just för den otroliga långa
väntan på att få hjälp. Jag tror vi väntade på läkaren i ca 2 timmar :/ usch....
Sen åkte ja raka vägen en för att sova eftersom jag skulle upp o jobba idag.
Jag somnade nog vid halv 6 och gick upp 8:30.
Men det gick ändå bra o jobba :D

Nu ligger jag i sängen o ska sova, måste sova ut lite nu hehe...Börjar jobba kl 7
så nu säger jag godnatt, skriver mer imorgon ;)

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Nina

Va bra att det inte var hjärtinfartk!!

2008-09-01 @ 07:17:13
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0