Lediga dagen!

Vaknade upp imorse o bara njöd av min lediga dag :D
Sen åkte ja och jonas till marieberg o käkade lunch, o gick runt o handlade lite i affärerna.
Det är så himla mysigt o bara få umgås lite själva nångång, tyvärr blir det inte så ofta vi hinner
åka iväg o hitta på nåt eftersom vi båda jobbar så mkt o olika skift. Idag skulle Jonas jobba natt så han började
22:00 så då hade vi hela för och eftermiddagen på oss.
Sen åkte vi också o kollade på ett hus som vi är väldigt intresserade av, hoppas bara att budgivningen inte
blir allt för hög. Känns som att vi aldrig kommer få tag på nåt jävla hus haha.
Så nu sitter jag här hemma ensam med hundarna, har precis varit ner i tvättstugan o laggt i lite tvätt, då har jag
iallafall nåt att pyssla med :P ska väl ta o städa undan lite här hemma så slipper jag göra allt imorgon när det
är min sista lediga dag.


PEACE & LOVE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja shit.. du ska bara se hur de ser ut här hos mig... saker överallt.. har inte orka gjort nå sen ja kom från storstan... hahah nu ska ja iväg på jobbet snart .. ha en bra dag

2008-04-11 @ 05:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0