helgen är över!

Yes nu e helgen över, har jobbat i lördags o idag =)
har faktist gått bra o jobbat denna helg, var ju ändå ledig både i torsdags o fredags.
I fredags så gick ja o tjejerna på bio, var 1000år sen ja va på bio hahah.
Vi såg filmen 21 som handlar om poker. Den var faktist jäkligt bra.
Sen igår kväll efter att jag hade slutat jobbet 22:45 så gick jag, Sofie o Sandra på prommenad mitt i natten haha
vi var fan duktiga o gick skit fort i över 1timma. Har bestämmt mig att ja ska gå typ 1timma varje kväll, måste
fan ta o träna lite nu känner ja så jag e i form när ja drar till turkiet :D
Ikväll har jag plockat o fixat lite här hemma medans jonas ligger o sover med hundarna. Kan faktist vara
skönt o få vara lite för sig själv ibland. Annars ska ju hundarna härja runt mej när jag håller på, blir tokig på sånt :P
Så nu är det så fint här hemma o då slipper ja hålla på med det imorgon förmiddag innan ja ska till jobbet
15:45. Kan vara skönt o bara ta det lugnt.

Jaha då får ni sova så gott inatt! o ha en bra dag imorgon... =)



Love// Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0