Första april

En månad närmre sommaren! :D

Här är allt som vanligt. Det är väl snart dags för oss att sätta igång med lite projekt här hemma såsom göra ett rum till Vincent, rensa o städa ute på tomten innan utemöblerna skall tas fram och så är det en del möbler vi ska köpa. Älskar att bo i hus, känslan av att detta är mitt och det stora pluset är att ha en egen tomt! Längtar tills varmare dagar då ska jag bara hänga här ute och njuuta ;)
Vincent han växer o växer. Det Händer
Så mycket nu i hans utveckling så nästan varje dag lär han sig nåt nytt.
Nåt han är bra på är att förstå teckenspråket! Super bra då mormor och morfar är döva. Nu ska jag ta och slå igen mina blå, imorgon är det en
Dagtur på jobbet så det blir en tidig morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0