Morgon sällskap

Alldeles snart kommer Sandra hem till mig. Inte illa och få kaffe sällskap klockan tio på morgon kvisten :) Morgonen är väl den tidpunkt jag har som mest tråkigt haha.. Vincent sover än så jag har haft god tid på mig denna morgon och unnat mig en lååån dusch. Att ta en dusch varje morgon är inte alltid man hinner nu för tiden så jag verkligen njuuter de dagar jag kan stå i lugn o ro haha!
Annars händer det nog inget speciellt under dagen, har haft två hektiska dagar med tapetsering och fix inför lägenhets besiktningen vi hade igår. Och vi blev godkända!! sån lättnad, då slipper vi lägga ner energi på denna lägenhet och nu kan vi börja räkna ner till flytten :D och bara fokusera på packning vilket är det TRÅKIGASTE som finns.

Nu är kaffet färdigt och Sandra är på ingång så nu ska vi duka upp lite smått och gott ;) Ha en fin dag gott folk

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är mer än lite nyfiken! Vart går flytten?

undrar din faster Bettan

Svar: Vi har köpt hus i Kumla, strax utanför Örebro :) ska bli skönt med större!
Petra Hällsten

2012-10-24 @ 13:57:23
Postat av: Anonym

Lycka till! / kram från Bettan

2012-10-24 @ 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0