Lowas dopdag!

Idag ska vi väg på dop. Min brors dotter Lowa ska döpas ♥
Jag har duschat och sitter nu här med en kopp kaffe.. ska snart
börja göra mig i ordning, tänkte passa på medans Vincent fortfarande
sover :) Idag ska han ha på sig såå fina kläder som jag köpt hihi en stilig
pojk i sina tuffa fest kläder haha. Härligt att vi fick sånt fint väder även
idag, på Lowas dag.

Igår kom älskade mormor och moster +  mammas kusin och hennes lilla
flicka :) Så jag spenderade hela eftermiddagen och kvällen hos mamma
och pappa, där dom sover över. Är så kul när de kommer ner hit.. tyvärr
blir dom bara här tills måndag morgon men de kommer ner hit om nån
månad igen så det är lugnt :) haha.....

Nehe, dags att sätta lite fart.. Ha en kanon fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0