vart är sommaren?!

usch, blir less på det här vädret! vart är solen och värmen?
Det här med vädret styr verkligen ens vardag, iallafall min.
Är det dåligt väder = noll lust till att göra/hitta på något :/
Snart ska älsklingen gå på semester så jag hoppas att det kommer
vara fint väder de 4 veckorna så vi kan hitta på massa roligheter.
En vecka kommer vi spendera nere i skåne hos mina släktigar :D
Var snart två år sen jag var ner dit så det ska bli kul!
Idag har vi inte gjort så värst mycket vettigt, bara druckit en massa
koppar kaffe för att hålla tröttheten borta haha :P
Var hos Linda en stund på eftermiddagen och på kvällskvisten fick jag
sällskap utav Linda, Nina och Sofie :) Har precis diskat undan och gjort
fint här i köket så nu ska jag ta och sova, då kan jag sova med gott samvete :P
haha HATAR att vakna upp på morgonen och se en massa disk!

Jag och Sofie kollade igenom korten då jag var gravid, galet hur stor
magen var! Då tyckte jag inte alls att jag var stor :P
Älskade lillfis!
Kusinerna ♥
Lowa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0