Våran torsdag...

Dagen startade vi med sovmorgon :) eftersom lillen vägrade sova själv då blev det inte mycket sömn för min del då jag fick sitta i soffan med honom liggandes på bröstet, det enda han gick med på :p haha.
Sen kl 13 kom det en tjej från BVC hit, vägde honom och nu väger han 4116g.
Sen latade vi oss fram tills eftermiddagen då åkte vi iväg och handlade mat.. Och nu på kvällen har vi haft min mamma här :) vi har fikat och tittat på tv, im a legend.. Så jäkla bra film!!

Lägger upp kort på en mössa och kofta min mamma gjort till Vincent, så himla fina! Han måste bara växa lite till innan de sitter bra :)


Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, fy så söta de är!! Din mamma är så duktig! :) passar prinsen helt perfekt <3

2012-01-27 @ 00:21:53
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väl stickat av mormor!!! Vincent verkar ju må toppenbra! (Hur var hans vikt vid födseln?)

Ha det fortsatt bra ( hoppas du får sova mer i natt...) Kramar från Elisabeth o Benny

2012-01-27 @ 14:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0