Tröttis...

Ja, nu på kvällskvisten har jag varit super trött! Somnade en stund på
soffan så jag kommer väl inte kunna somna sen ikväll :P
Idag har jag inte gjort sådär värst mycket.. På förmiddagen var jag
hem till Nina en stund, vi fikade och lekte med hennes söta barn :)
Eller, det va mer dom som lekte med mig hehe jag blev ompysslad med en
massa fina spännen och toffsar i hela håret :) trevligt trevligt!
Nu är jag hemma hos mina föräldrar.. Vi ska strax dricka te och äta kvällsmat
och sen ska jag bege mig hem igen... Så skönt att bara vara här och "hänga"
och inte göra nåt speciellt.

Annars rullar dagarna på... vi väntar och väntar med spänning på den
dagen då lilla killen tänker komma ut.. Är lite pirrigt eftersom det verkligen
kan bli närsomhelst :)

Nu ska vi ta och fika lite här... ha en fin kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0