Torsdag...

God förmiddag! :)

Idag är det en riktigt grå och mörk dag :/ tog lite sovmorgon och det
var så skönt! Sitter nu och pimplar lite kaffe för att vakna till lite.
Idag ska jag iväg på lite ärenden.. Ska börja med att besiktiga bilen :)
Hoppas den går igenom! Senare blir det nog lite shopping med mamma och
moster. Lilla killen i magen verkar inte ha några planer på att titta ut riktigt än,
tror han trivs rätt bra där inne i värmen :P Förstår dock inte hur han kan ha
plats att röra sig, han sparkar hela dagarna och ibland även på revbenen
(AJ) haha. Mina kompisar har ju alla gissat på datum, tid, vikt och längd..
Och just nu är alla datum förbi, de som återstår är idag då Sofie tror att han
ska komma.. Sen är det Rosie på tur, hon tror att han kommer på måndag :P
Själv tror jag nog att jag kommer få gå över tiden med några dagar.
Nehe, dags att göra ett ryck och komma igång med dagen... ha det så bra!!

Kommentarer
Postat av: M & T

Du vet ju att vi har bestämt den 11 jan :)

2012-01-05 @ 15:36:40
Postat av: T- mamma till Olivia

Jag har gissat att du går 7 dar över tiden.. då blir det väl den 15:e ? :)

2012-01-07 @ 20:46:57
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0