Idag är vårt lilla hjärta beräknad :)

Vecka 40 ♥
Helt sjukt att det verkligen har gått nio månader nu! Idag är vår
skatt beräknad att titta ut men jag vet inte om jag tror på att det
händer nåt idag. Han verkar ha det alldeles för bra i min mage haha :P
Blir nog några dagar till ;) Egentligen så gör det inget om jag går över tiden,
har ju inte ont eller besvär så utan jag vill mest att han ska komma nu för att
mormor och moster är här från dalarna och stannar tills på söndag.
Det är svårt för dom att vara kvar hur länge de vill eftersom min moster
behöver blod-dialys, så hon åker till sjukhuset 3ggr/veckan och nu fick hon
några extra dagar på karlskoga lasarett så tills på söndag kan de stanna och
vi hoppas alla att han har kommit ut tills dess!

Kommentarer
Postat av: Nina

Lilla skatten i magen, vi längtar efter dig! Se nu till att komma ut och förgylla din mammas och pappas vardag! <3

2012-01-08 @ 11:57:53
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2012-01-08 @ 12:30:41
Postat av: Petra

<3

2012-01-08 @ 12:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0