Då är man ett år äldre..

Yes nu är man 26år, o nu vill jag inte bli ett år äldre tack :p

I fredags fick jag besök utav tjejerna. Trodde till en början att bara Sandra, Linda och Emma skulle komma på kvälls fika. Men efter en stund så dök även Beri, Nina och Rosie förbi :) de hade ordnat med tårta och när klockan slog tolv på kvällen så sjöng de för mig, mina fina vänner <3 tack igen till er alla! Var jätte skoj att alla kunde komma.

Igår på självaste födelsedagen var jag, Jonas, svärmor och hennes kille o självklart vincent ut på restaurang. Vi var på byblos, ett libanesiskt ställe. Vi beställde in massa olika rätter och ojj vad gott det var! Vi alla var så mätta och belåtna.. En mkt trevlig kväll :)
Imorgon ska vi fira med min familj.. Eftersom jag och pappa fyller på samma dag så blir det dubbel firande imorgon :D

O idag har vi bara varit hemma och haft en mys söndag hela familjen :) nu ska lillen få lite mat och sen är det sängen som gäller...

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0