Lever livet ute på landet...

Känns alltid så skönt och lugnt här uppe hos mormor i Särna.
Jag kan tänka mig att andra som kommer hit och verkligen ser hur öde
det är aldrig skulle palla att vara här i veckor haha. Men jag älskar´t!!
Visst saknar man stor stan, självklart! men att bara få åka hit och
vara här några dagar eller veckor gör susen. Jag känner mig alltid piggare
och har mycket mer lust till att göra annat när jag kommer hem såsom
typiska hushållsysslor, här blir jag så bortskämd!!
Mamma kommer in på morgonen och tar Vincent ifall han är vaken, då
fixar hon frukost, tvättar och klär honom. Så jag får ligga och dra mig i
sängen ett bra tag :D maten lagar mormor mestadels, mamma tvättar
kläderna och Hera sköter sig mest själv då hon går lös här ute och får vara
ute hur mkt hon vill. Det kallar jag att leva livet! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0