ont, ont, ont!!

Ja jisses vad ont jag har i revbenen på höger sida! Frågade barnmorskan
vad det kunde vara och det är tydligen muskelfästet som jag känner,
eftersom det är väldigt trångt i magen nu så är det förmodligen massa organ
som trycker mot revbenen. Hoppas verkligen att jag inte kommer ha så här ont
allt för länge, kan knappt böja mig eller lägga mig i sängen :( buhuu haha.
Annars så gick det bra hos Bm, jag har nu lagt på mig 15kg, magen växer som
den ska och huvudet på bebis är nu fixerat och ej ruckbart längre så nu har han
intagit sin position inför förlossningen :) tur det så man slipper göra ett vändnings-
försök.
Nu får jag kaffe-beösk här ;) ha en fortsatt bra dag!!

Kommentarer
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Jag hade så också, fram till förlossningen.

Det var verkligen ingen skön känsla...

Då får vi hoppas att killen kommer 120101 00.01 så du slipper ha ont för länge :)

men i jan så ni får 30 dar tillsammans :D

2011-12-14 @ 08:38:39
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0