Fjärde advent

Sådär ja, nu var alla 4 ljus tända :)
Nästa helg är det äntligen julafton! Ser fram emot den dagen, men inte för klapparnas skull utan maten ha ha.. Ne men det är en speciell mysig dag då familjen är samlad och sånt gillar vi.
Nu är jag hos föräldrarna, vi har äntligen blivit klara med tapetseringen så nu är det så fint så :) ska alldeles strax dra mig hemåt till min älskling och hundarna. Blir nog en lugn kväll idag.. Kanske nån film.

Imorgon fortsätter julklapps shoppingen.. Hoppas det inte är allt för mkt folk i affärerna...

Trevlig kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej !! ja jag vill säga dig tack för hjälpa oss tapera och saker oxå. god natt puss!!! vi ses imorgon ....

2011-12-18 @ 23:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0