Barnmorskan...

Godmorgon alla! :)
Jag har precis tryckt i mig en stoor tallrik med risgrynsgröt. Har ju turen att
mormor är här så hon kokade en stor kastrull med gröt som jag fick med
mig hem :) mums mums!!
Om en timma ska jag vara på vårdcentralen, sista (förhoppningsvis) besöket
hos min barnmorska. Jag har för mig att man bokar om en tid utifall det blir
att jag går över den beräknade tiden.. får väl se vad hon säger sen.
Efter det ska jag till apoteket och skaffa "plattor" till en TENS maskin
jag har fått lånat, den kan jag sen använda när jag börjar få värkar..
Det ska bli intresant och se om jag kommer att gilla den..
Vet många som tycker att den inte hjälper alls utan mest gör ont hehe....
Ja och sen kommer jag säkerligen åka till föräldrarna och hänga där hela dagen :)
Ha en bra onsdag!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja, jag tyckte ju att den var bara obehaglig :) hoppas du gillar den!

2011-12-28 @ 12:45:56
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Linda

Bra att du testar, den har ju (uppenbarligen hehe) hjälp vissa IOM att dem fortfarande promotar den så stenhårt. Annars rekomenderar jag stark lustgasen och EDA:n :)

2011-12-28 @ 22:47:19
URL: http://lindaelivforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0