1 maj

Shit, det är redan maj månad :) härligt för då är ju
snart sommaren här med massa sol o värme.
Igår "firade" jag valborg med Sofie och hennes familj ute
i skogen i deras sommarstuga. Det blev massa bärs, massa
god grillad mat + gottiga snacks ;) det var super mysigt och
vi satt ute hela kvällen vilket var underbart! Sen när spö-regnet
kom drog jag och Sofie upp på stan och joinade Harrys ;) hade
jätte skoj och idag har jag mått som jag förtjänar.. dum man är
som tar en shot precis vid stängning... helt onödigt ju hahah det
blir ju bara mer huvudvärk hehe. Nu strax ska jag och gubben min
äta lite middag.. jag har gjort en stek, så jävla gott! :)

dags att göra lite sås nu.... ha en super nice lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0