Mycket som händer

Har varken haft tid/lust eller ork till att skriva, ändå sitter
jag vid datorn varje dag och glor på andras bloggar haha...
måste hitta inspiritationen först. Nu är jag långledig :D ända
fram tills på måndag. Jag ska ta och försöka få klart på det mesta
denna vecka så har jag inte så mycket att stressa över sen.
Fan snart äre bröllop!! kan inte fatta det.
Imorgon ska vi hem till Nina för att fira hennes söta dotter så blir
stor... hela två år. Kommer bli skoj att få träffa allihopa och så
längtar jag ju självklart till Ninas bakverk ;) hon gör såå gott!

Ne nu ska jag dra mig vidare ut på en massa ärenden....

Kommentarer
Postat av: Nina (mamma till Eya & gravid med nr.2)

Kul att du tycker om mina "grejer"! :P



Japp, snart är det dags för bröllop! Ska bli så kul att se allt från en annan vinkel. Kunde inte hålla mig från tårar på syrrans vigsel så lär knappt kunna hålla mig på eran heller ;)



Ses imorn! Puss!

2010-06-09 @ 19:24:29
URL: http://ninac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0